Romtelecom: vânzările magazinului online Clickshop, mai mari cu 25% anul trecut

Autor: Adrian Seceleanu 18.04.2014

Clickshop, magazinul online lansat în urmă cu trei ani de Romtelecom după un model utilizat de grupul german Deutsche Telekom - acţionarul majoritar indirect al operatorului de servicii de comunicaţii şi divertisment, a înregistrat anul trecut vânzări mai mari cu 25% faţă de anul precedent, au precizat pentru ZF reprezentanţii companiei, fără a preciza valoarea exactă a acestora.

„În 2013, cel mai bine vândute produse au fost televizoarele, electrocasnicele (în special aparatele de cafea), dar şi tabletele şi telefoanele mobile”, au adăugat reprezentanţii Romtelecom.

Pentru livrări, compania a semnat un contract cu Fan Courier. Pentru Romtelecom, care a avut venituri de 610 mil. euro anul trecut, cele mai mari venituri sunt generate de serviciile fixe de comunicaţii. Retailul local online IT&C este dominat de eMag, care face parte din grupul Naspers.