Retailerii au bifat vânzări şi cu 60% mai mari de Paşte

Autor: Radu Bostan 23.04.2014
Vânzările retailerilor de pe piaţa locală au înregistrat un avânt de două cifre în săptămâna de dinainte de Paşti, o perioadă de vârf, în special pentru produse precum carnea de miel, care „în extrasezon“ nu este la mare căutare.
 
În condiţiile în care majoritatea retailerilor şi-au prelungit programul de lucru în avanpremiera sărbătorilor, unii ţinând deschis până la miezul nopţii, traficul mai mare de clienţi s-a tradus în încasări mai mari şi cu 60% comparativ cu o perioadă „normală“.
 
„Vânzările din Săptămâna Mare 2014 au crescut cu 60% faţă de media săptămânală din 2014, iar faţă de Săptămâna Mare 2013 au crescut cu 25% în condiţiile deschiderii a două noi magazine în a doua jumătate a anului 2013“, au precizat reprezentanţii Cora România.
 
Anterior, oficialii retailerului francez au anunţat că vânzările pe piaţa locală la nivelul întregului an 2013 au fost cu 13,5% mai mari decât cele din 2012. Cora deţine o reţea de 12 hipermarketuri în România.