Whirlpool: Este sustenabil ca un sfert din vânzările de electrocasnice să fie pe credit

Autor: Cristina Roşca 28.04.2014

Piaţa de electrocasnice a crescut în primele luni din acest an cu sub 10%, motoarele creşterii fiind vân­zările de produse cu grade mici de penetrare precum produsele built-in şi maşinile de spălat vase. Anul trecut ro­mânii au cumpărat electrocasnice - mari şi mici -  de circa 450 de milioane de euro, piaţa fiind în creştere cu aproximativ 7%.

„În primele luni din acest an vânzările de electrocasnice au fost pe plus, avansul fiind de sub 10%. În 2013 piaţa a fost contractată în primul semestru, însă şi-a revenit în a doua ju­mătate. Per ansamblu, a existat o creştere în valoare, însă o scădere în volum. Românii au cum­părat produse cu caracteristici tehnice supe­rioare pentru că au înţeles că dacă plătesc mai mult, primesc mai mult“, spune Mioara Bolo­zan, marketing manager al Whirlpool România.