Coca-Cola România şi Moldova are un nou director de marketing

Autor: Mădălina Dediu Panaete 06.05.2014

Nicoleta Eftimiu, un manager cu o experienţă de 11 ani în cadrul sistemului Coca-Cola, a fost numită în funcţia de marketing manager pentru Coca-Cola România şi Moldova, poziţie pe care o ocupă începând cu data de 1 mai.

Anterior, ea a ocupat funcţia de sparkling soft drinks senior activation marketing manager în cadrul Coca-Cola Romania şi Moldova.

Nicoleta s-a alăturat echipei Coca-Cola în anul 2003, în funcţia de category manager pentru portofoliul de băuturi necarbonatate din cadrul Sistemului Coca-Cola Hellenic România.

În anul 2005, Nicoleta Eftimiu a început să lucreze în echipa de brand manageri a Coca-Cola România, unde a deţinut diferite poziţii. Aici, ea a coordonat numeroase proiecte care au fost implementate în opt ţări din regiunea sud-estică a Europei.

Începând cu anul 2010, ea s-a alătură departamentului franchise operations al Coca-Cola România, în calitate de senior marketing activation manager core pentru brandurile carbogazoase .

Absolventă a Academiei de Studii Economice din Bucureşti, managerul a mai activat şi în cadrul agenţiei Mercury Promotions, deţinând conturi precum P&G, SAB Miller, Nestle, Beiersdorf sau Kraft Foods.

În România sistemul gigantului internaţional este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Afacerile îmbuteliatorului au fost în 2012 de circa 435 mil. euro.