Poşta Austriacă speră să strângă 10 mil. euro din „căsuţele poştale“ ale românilor

Autor: Mirabela Tiron 09.05.2014
Compania PostMaster, controlată de Poşta Austriacă şi care furnizează servicii poştale şi livrează materiale publicitare în căsuţele poştale, aşteaptă o cifră de afaceri de 44 mil. lei (circa 10 mil. euro) în acest an, nivel în creştere cu 13% faţă de anul anterior şi comparabil cu cel din 2012, potrivit oficialilor companiei.
 
„Anul trecut cifra de afaceri a fost în scădere ca urmare a scă­derii valorii pieţei pe fondul ieşirii Real de pe piaţa de ma­te­riale publicitare (grupul Auchan a cumpărat de la Metro Group 20 de hipermarketuri Real la finalul lui 2012 - n.red.). Retai­lerul era în top trei clienţi ai noştri, furnizam pentru ei circa 100 de milioane de pliante anual“, a spus Marius Bene, di­rectorul general al companiei, numit la conducere la finalul anului trecut. El i-a înlocuit pe Mihai Preoţescu şi Mihai Bălaj, care conduceau împreună ope­ra­to­rul poştal. Printre clienţii companiei se numără Cora, Metro, IKEA şi alţii.