Un estonian de 40 de ani vine pe o piaţă de 20 de ori mai mare să readucă pe plus vânzările Coca-Cola HBC România

Autor: Mădălina Dediu Panaete 09.05.2014

De la începutul anului Coca-Cola HBC România şi-a schimbat directorul executiv, financiar şi şefii din marketing.

Jaak Mikkel, 40 de ani, managerul care ocupă de doi ani funcţia de director general al companiei Pivara Skopje AD din Macedonia – un joint-venture între Coca-Cola HBC şi producătorul de bere Heineken, îi va lua locul de la 1 iunie lui Stephane Batoux pe poziţia de general manager al Coca-Cola HBC România, cel mai mare îmbu­teliator local de băuturi răcoritoare.

WikiZF: Profilul companiei Coca-Cola HBC România S.R.L.

Anul trecut a adus îm­buteliatorului local al Coca-Cola un declin al vânzărilor în volum de 9%, lucru care ar putea re­prezenta un nou mi­nus al afacerilor.

Aceas­ta este cea mai mare scă­de­re a volu­me­lor Coca-Cola de după 2009, când aces­tea s-au con­tractat cu 13%.