Grupul Happy Tour a anunţat afaceri de 60 mil. euro. „Anul 2013 a fost unul de investiţii în tehnologie şi online marketing“
Grupul Happy Tour, care include agenţiile de turism Happy Tour, portalul de rezervări online Paravion, touroperatorul Prestige Tours şi Travel House, a finalizat anul trecut cu afaceri de circa 60 de milioane de euro, în scădere faţă de nivelul de 67 de milioane de euro în anul anterior.
„Anul 2013 a fost unul de investiţii în tehnologie şi online marketing, în abordări diferite ale activităţilor pe care le desfăşurăm. Rezultatele acţiunilor de anul trecut şi, parţial, de anul acesta se vor revedea în rezultatele aferente anului 2014“, a spus Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour Group.
Circa 40% din cifra de afaceri a grupului este generată de segmentul corporate (clienţi companii), potrivit ultimelor date disponibile. Anul trecut a ieşit din portofoliul Happy Tour compania Petrom, cel mai mare client al agenţiei, contractul fiind câştigat la nivel local de agenţia Perfect Tour, care a ajuns la afaceri de 47 de milioane de euro în 2013. Anul trecut grupul Happy Tour a introdus destinaţii noi de vacanţă în portofoliu, precum Madeira, Bodrum si Chania, din insula Creta.