Grupul Happy Tour a anunţat afaceri de 60 mil. euro. „Anul 2013 a fost unul de investiţii în tehnologie şi online marketing“

Autor: Mirabela Tiron 03.06.2014

Grupul Happy Tour, care include agenţiile de turism Happy Tour, portalul de rezervări online Paravion, touro­peratorul Prestige Tours şi Travel House, a finalizat anul trecut cu afa­ceri de circa 60 de milioane de euro, în scădere faţă de nivelul de 67 de milioane de euro în anul anterior.

„Anul 2013 a fost unul de investiţii în tehnologie şi online marketing, în abor­dări diferite ale activităţilor pe care le desfăşurăm. Rezultatele acţiu­ni­lor de anul trecut şi, parţial, de anul acesta se vor revedea în rezul­tatele afe­rente anului 2014“, a spus Javier Gar­cia del Valle, CEO al Happy Tour Group.

Circa 40% din cifra de afaceri a gru­pului este generată de segmentul cor­porate (clienţi companii), potrivit ultimelor date disponibile. Anul trecut a ieşit din portofoliul Happy Tour com­pania Petrom,  cel mai mare client al agenţiei, contractul fiind câştigat la nivel local de agenţia Perfect Tour, care a ajuns la afaceri de 47 de mi­lioa­ne de euro în 2013. Anul trecut grupul Happy Tour a introdus destinaţii noi de vacanţă în portofoliu, precum Madeira, Bodrum si Chania, din insula Creta.