Francezii de la Michelin şi-au dublat profitul pe piaţa locală

Autor: Bogdan Alecu 04.06.2014
Michelin România, compania care coordonează atât cele trei fabrici de anvelope din România, cât şi activi­ta­tea comercială în Europa Centrală şi de Sud, inclusiv pentru piaţa locală, a atins anul trecut cel mai mare profit din ultimii şase ani, de 18 milioane de euro, potri­vit datelor de la Registrul Co­merţului, în creştere cu 121% comparativ cu anul anterior.
 
Cifra de afaceri a pro­ducătorului de an­velope a urcat cu 0,5% în 2013 comparativ  cu anul anterior, la 481 de mi­lioane de euro. Re­ve­nirea pe creştere vi­ne după ce în 2012 com­pania a scăzut cu 6% faţă de anul prece­dent, la 478 mil. euro. Maxi­mul istoric a fost atins în 2011, când Michelin a avut afaceri de 507 mil. euro.
 
WikiZF: Profilul companiei Michelin România S.A.
 
Compania franceză a mutat de la 1 ia­nuarie 2014 centrul operaţiunilor din regiune la Bucureşti, de unde va fi coordonată activitatea grupului francez din Ungaria, Grecia, Serbia, ţările din fosta Iugoslavie, inclusiv Slovenia.