Şase antreprenori români au dezvoltat SaladBox, o reţea de 25 de restaurante cu salate din legume

Autor: Mădălina Dediu Panaete 21.06.2014
La doi ani de la înfiinţare, SaladBox – un brand de restaurante pus pe picioare de şase antreprenori din Cluj, Mureş şi Sălaj – a ajuns la o reţea de 25 de unităţi în toată ţara şi 250 de angajaţi.  „SaladBox s-a născut din dorinţa de a oferi o alternativă mâncării de tip fast-food”. Aşa începe descrierea afacerii pe care a pus-o pe picioare în aprilie 2012 împreună cu alţi tineri Dan Isai, 27 de ani, cel care acum conduce SaladBox din funcţia de CEO.
 
În restaurantele SaladBox se găsesc produse precum salate din legume cu diferite sortimente de carne, supe cremă, deserturi, fresh-uri sau limonade.
 
„Salata ca produs principal este o noutate, dar în acelaşi timp şi o necesitate în România, având momentan un «tiraj» de peste 170.000 de salate vândute lunar, 25.000 de supe cremă şi multe produse complementare”, spune Dan Isai, absolvent al Facultăţii de Ştiinţe Economice şi fost director al unei sucursale a băncii UniCredit din Cluj.