Trei antreprenori pun 400 de produse premium din regiunea Provence într-un magazin online
Mădălina Roman, Daniel Şanta şi Adrian Pandele, un grafic designer, un executiv cu o experienţă de 15 ani în publicitate şi un softist, au lansat în urmă cu mai puţin de o lună un magazin online cu produse alimentare premium.
Cei trei antreprenori, şi angajaţi full time în acelaşi timp, au avut nevoie de mai mult de 100.000 de euro şi şase luni pentru a umple rafturile virtuale ale platformei Tres Bon.
În prezent, magazinul are 400 de sortimente, de la zahăr cu aromă de mac, flori de portocale sau de violete până la pastă de măsline negre, dulceaţă de busuioc sau ceapă, oţet cu pulpă de roşii şi busuioc, ulei de trufe sau muştar cu cocos şi curry, aduse din Franţa, cu precădere din regiunea Provence.
„Ne-am pregătit pentru Tres Bon cam un an, deschizând iniţial un magazin online cu produse ce ţin de cafea, ceai şi câteva din zona gourmet care se pretează pentru cadourile corporate. Încă mai avem magazinul respectiv (Dab Expert – n.red) şi se susţine oarecum, dar ne-am asumat că acela va fi un test. Tres Bon a pornit de la pasiunea mea şi a Mădălinei pentru bucătărie şi pentru produse, ingrediente speciale, pe care nu le găseam în România“, spune Daniel Şanta, care după şase ani petrecuţi în Capitală locuieşte acum în Braşov.