Cum este să construieşti un brand românesc de fashion. VIDEO

Ziarul Financiar 26.07.2014

Ziarul Financiar vă prezintă unele dintre cele mai importante momente din al doilea sezon al emisiunii ZF Live, difuzată pe Internet de luni până vineri, de la ora 12:00 la 13:00. Al doilea sezon al emisiunii s-a închieat pe data de 18 iulie, urmând să fie reluat din toamnă. Vedeţi aici înregistrările emisiunilor de la ZF Live.
 

 

În emisiune, Marius Dan a vorbit despre provocările de a crea un brand românesc de fashion, despre etapele prin care a trecut şi cum a reuşit să câştige primii clienţi şi să treacă pe profit.

Urmăriţi emisiunea ZF Live de marţi, 6 mai, cu Marius Dan, care a înfiinţat în 2009 atelierul de croitorie Tudor Personal Tailor. Atelierul, care creează haine şi pantofi pentru bărbaţi la comandă, rulează afaceri de peste 3 milioane de lei şi vinde în fiecare an circa 1.200 de costume şi 2.500 de cămăşi. Preţul unui costum variază între 450 şi 1.200 de euro, în timp ce o cămaşă costă între 120 şi 160 de euro. Cel mai scump costum vândut marca Tudor Personal Tailor a costat în jur de 7.000-8.000 de euro.