Cu 66 de salariaţi compania Nivea are vânzări de aproape 50 de milioane de euro

Autor: Cristina Roşca 30.07.2014

Grupul german Beiersdorf, care deţine în portofoliu brandul Nivea, unul dintre cele mai cunoscute mărci de produse cosmetice şi de îngrijire din lume, face în România afaceri de 212 milioane de lei (48 mil. euro) cu o echipă de doar 66 de salariaţi.

Astfel, fiecare salariat al producătorului Nivea a contribuit la cifra de afaceri a grupului pe piaţa locală cu 3,2 mil. lei (730.000 de euro), productivitatea crescând cu 10% în criză. Germanii, care au în portofoliu branduri precum Nivea, La prairie sau Eucerin, au pe piaţa locală doar operaţiuni de import şi distribuţie de produse cosmetice şi de îngrijire. Germanii nu produc nimic pe plan local, potrivit celor mai recente date deţinute de ZF. Deşi au în portofoliu mai multe branduri, cea mai mare pondere în vânzările nemţilor o au produsele Nivea.

Reprezentanţii Beiersdorf România sunt unii dintre cei mai discreţi din piaţă, singurele date disponibile fiind cele publicate o dată pe an pe site-ul Ministerului de Finanţe.