Cu 100.000 de clienţi în România, Twitter va fi un „canal de nişă”

Autor: Adrian Seceleanu 28.08.2014

Reţeaua socială americană Twitter va avea puţine şanse să absoarbă bugete consistente de publicitate de la companiile din România în condiţiile în care are, potrivit datelor disponibile, doar aproximativ 20.000 de clienţi activi, a declarat pentru ZF Dan Vîrtopeanu, managing partner al Breeze Mobile (parte a Leo Burnett Group România).

„Din păcate nu avem încă date de la Twitter pentru România. Singura sursă pentru moment este Zelist care a numărat peste 100.000 de utilizatori români înregsitraţi, circa 20.000 activi şi peste un milion de mesaje (tweet-uri) pe lună. Din acest punct de vedere pare un inventar destul de modest, care nu poate absorbi bugete importante, precum un canal de nişă”, a spus Vîrtopeanu, adăugând că evoluţia va depunde de performanţe.

„Clienţii sunt interesaţi tot mai mult de canalele de comunicare care livrează în regim de performanţă. În măsura în care Twitter va permite acest lucru se va testa eficienţa acestui canal de comunicare. Dacă şi rezultatele vor fi bune comparativ cu Google şi Facebook, care sunt primele opţiuni la promovarea unei aplicaţii mobile, vom vedea bugete şi către Twitter”. Reţeaua americană a anunţat marţi că îşi extinde sistemul de publicitate contra cost în mai multe ţări din Europa, printre care şi România.