Premierul Victor Ponta: Rebrandingul, semn de încredere în economie

Autor: Adrian Seceleanu 15.09.2014
Decizia grupului german de a investi în România cel mai important „activ“ al său - „brandul“ - este un semn de încredere în economie, a declarat premierul Victor Ponta la conferinţa care a marcat trecerea Cosmote şi Romtelecom la brandul „Telekom“, fără a face niciun comentariu despre procesul de privatizare a companiei de telefonie fixă.
 
„Este cel mai simplu şi mai clar semn de încredere în România, de angajament şi de încredere pentru piaţa românească“, a declarat premierul. „Sunt convins că aceste investiţii vor continua“, a adăugat el.
 
Întrebat de presă dacă Guvernul intenţionează să vândă participaţia sa la Telekom România Communications (Romtelecom), Ponta a spus că nu ştie, dar că Guvernul va fi un partener foarte bun, ca şi până acum, iar propunerea primită public de la Telekom de a fi parteneri în e-government, sănătate sau educaţie este mai interesantă şi ar ajuta în mai mare măsură societatea românească. Statul român mai are 46% din compania de telecomunicaţii fixe.
 
Şi reprezentanţii Deutsche Telekom au evitat să ofere un răspuns clar privind stadiul procesului de privatizare.