Un curier are un salariu de 1.500 de lei lunar, însă are şansa să câştige mai mult în funcţie de numărul de livrări
Autor:
Luciana Georgescu
17.09.2014
Schimbările din economie se reflectă imediat în activitatea oricărei firme de curierat, iar în prezent activitatea companiilor din domeniu înregistrează creşteri datorită avansului din comerţul online, care va continua pe un trend pozitiv şi în perioada următoare, a declarat Alin Gherman, directorul comercial al DPD România, prezent la emisiunea ZF Live. „Este relativ uşor pentru curieri să identifice segmentele care cresc sau scad. Online-ul beneficiază în ultimii 2-3 ani de creşteri semnificative, însă telecomul şi industria prelucătoare sunt şi ele pe plus“, a spus el.
El consideră că serviciile de curierat din România au beneficiat de o evoluţie semnificativă, în special datorită clienţilor care au cerinţe din ce în ce mai ridicate.
„Investim în proiecte adresate clientului nostru. Firmele care apelează la noi pentru a face livrări sunt din ce în ce mai pretenţioase cu privire la serviciile de care beneficiază clientul final. Curierul este imaginea magazinului, motiv pentru care standardele au crescut“.
DPD livrează zilnic circa 20.000 de colete, dintre care 40% provin din mediul online.
Gherman consideră că cel mai des întâlnite probleme în acest sector de activitate vizează timpul şi modalitatea de predare a coletului, ceea ce înseamnă că firmele de curierat trebuie să identifice metode prin care să eficientizeze aceste procese.