Un curier are un salariu de 1.500 de lei lunar, însă are şansa să câştige mai mult în funcţie de numărul de livrări

Autor: Luciana Georgescu 17.09.2014
Schimbările din economie se reflectă imediat în acti­vi­ta­tea oricărei firme de curierat, iar în prezent acti­vi­tatea com­paniilor din domeniu înregistrează creşteri datorită avan­sului din comerţul online, care va con­tinua pe un trend po­zitiv şi în perioada următoare, a declarat Alin Gherman, di­rectorul comercial al DPD România, prezent la emisiunea ZF Live. „Este relativ uşor pentru curieri să identifice seg­men­tele care cresc sau scad. Online-ul bene­fi­ciază în ultimii 2-3 ani de creşteri semnificative, însă telecomul şi in­dustria prelucătoare sunt şi ele pe plus“, a spus el.
 
El consideră că serviciile de curierat din România au bene­ficiat de o evoluţie semnificativă, în special datorită clien­ţilor care au cerinţe din ce în ce mai ridicate.
 
„Investim în proiecte adresate clientului nostru. Firmele care ape­lează la noi pentru a face livrări sunt din ce în ce mai pre­ten­ţioase cu privire la serviciile de care beneficiază clientul final. Curierul este imaginea magazinului, motiv pentru care standardele au crescut“.
 
DPD livrează zilnic circa 20.000 de colete, dintre care 40% provin din mediul online.
 
Gherman consideră că cel mai des întâlnite pro­bleme în acest sector de activitate vizează timpul şi modalitatea de predare a coletului, ceea ce înseamnă că firmele de curierat trebuie să identifice metode prin care să eficientizeze aceste procese.