Vânzările H&M în România au crescut cu 39% în primele nouă luni ale anului financiar

Autor: Luiza Chiroiu 26.09.2014

În acest interval, H&M a deschis în România şapte magazine şi a ajuns la o reţea de 35 de unităţi pe piaţa locală, se arată într-un comunicat al companiei.

Creşterea vânzărilor calculată în lei s-a situat la 35%.

De asemenea, şi în trimestrul al treilea al anului fiscal, perioada iunie-august, retailerul a înregistrat un avans semnificativ al vânzărilor în România, de 50%, la 315 milioane de coroane (34,3 milioane de euro) faţă de 210 milioane de coroane, în acelaşi interval din 2013.

La nivel de grup, vânzările H&M (incluzând TVA) au crescut cu 18% în primele nouă luni ale anului financiar, la aproape 127 miliarde de coroane (13,83 miliarde de euro). La trimestru, vânzările au avansat cu 21%, la 45,2 miliarde de coroane (4,92 miliarde de euro).

Profitul după taxe al grupului a crescut la 13,7 miliarde de coroane (1,49 miliarde de euro) la nouă luni şi la 5,29 miliarde de coroane (575,9 milioane de euro) în trimestrul al treilea.

Grupul H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondat în Suedia în 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.600 de magazine pe 47 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.