Clever Taxi: Americanii de la Uber au şanse doar pe piaţa clienţilor premium în România

Autor: Ioana Nita 13.10.2014
Posibila intrare a companiei americane Uber în Ro­mânia, care oferă servicii de transport prin intermediul unei aplicaţii mobile care face legătura între pasageri şi şoferi, nu reprezintă o ameninţare pentru firmele de taximetrie sau pentru ceilalţi jucători de pe piaţa de profil care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a comanda un taxi direct de pe smartphone, fiindcă pe plan local nu există o problemă legată de costul unei călătorii cu taxi-ul sau de disponibilitatea acestora la fel ca în SUA, potrivit lui Mihai Rotaru, fondator şi CEO al companiei Cle­ver Tech care administrează aplicaţia Clever Taxi. 
 
„Uber oferă o soluţie care rezolvă foarte multe probleme pentru pieţele în care au început - oraşele din SUA -, însă pieţele din Europa diferă considerabil faţă de pieţele din SUA. Problemele pe care le rezolvă Uber nu există în Europa. Spre exemplu, în San Francisco taxi-urile sunt foarte puţine şi extrem de scumpe, iar în România sunt foarte multe şi ieftine“, a declarat pentru ZF Rotaru.