România, între cele trei pieţe europene unde vânzările Carrefour au crescut în T3

Autor: Cristina Rosca 17.10.2014
Grupul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală cu peste 160 de magazine sub şase formate, a terminat trimestrul al treilea din 2014 cu vânzări  în creştere în România. Piaţa locală a fost una dintre cele trei pieţe europene unde vânzările au crescut organic (fără a ţine cont de ex­pan­siune), alături de Belgia şi piaţa-mamă, Franţa.
 
În primele opt luni cifra de afaceri din comerţul cu amă­nuntul a crescut cu 8% pentru produsele ali­mentare, după cum arată datele INS, com­parativ cu aceeaşi pe­rioadă din 2013.
 
Reprezentanţii gru­pului francez care au anunţat ieri rezultatele aferente trimestrului al treilea şi primelor nouă luni din 2014 nu au precizat însă care a fost rata de creştere a vânzărilor din România.
 
La nivelul tri­mes­trului trei grupul francez a obţinut vân­zări totale de 21,1 miliarde de euro, creş­terea organică fiind de 2,8%.
 
La nivelul primelor nouă luni Carrefour a obţinut afaceri de 61,4 miliarde de euro, cu 3,8% peste nivelul din aceeaşi perioadă din 2013 (creştere or­ganică).
 
Grupul este prezent pe piaţa din România din 2001 când a deschis primul hipermarket în cartierul bucureştean Militari.