Aproape 9.000 de oameni au intrat zilnic în magazinul IKEA din Băneasa. Fiecare a lăsat 145 de lei

Autor: Ioana David 20.10.2014

Aproape 9.000 de vizitatori au intrat zilnic în magazinul IKEA din zona comercială Băneasa în intervalul septembrie 2013 – august 2014, aproximativ la fel comparativ cu intervalul financiar anterior. În timp ce numărul vizitatorilor a stagnat, vânzările magazinului de mobilă şi decoraţiuni interioare au crescut cu 6,45% în anul de catalog 2014 până la 468 mil. lei (inclusiv TVA). La acest nivel înseamnă că fiecare cumpărator a lăsat 145 de lei în magazine.

“Anul de catalog 2014 s-a încheiat cu rezultate foarte bune (…)”, a spus Mihaela Mureşan, markting manager al IKEA România.

În iulie, IKEA a lansat vânzările online, iar până la finalul lui august au fost plasate online 3.500 de comenzi.

În perioada septembrie 2012 – august 2013, magazinul a înregistrat vânzări de 440 mil. lei (99,1 mil. euro), în creştere cu 10% comparativ cu exerciţiul financiar anterior.

Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 25.000 mp iar iniţial a fost o franciză. În 2010, IKEA a cumpărat magazinul de la proprietarii francizei pe care l-a integrat în reţeaua sa globală.

Cel mai vândut produs de la IKEA în fiecare an