VIDEO ZF Live. Piaţa de publicitate ar putea creşte în următorii anii cu până la 5%. Urmăriţi înregistrarea ediţiei speciale a emisiunii ZF Live de miercuri, 29 octombrie, transmisă de la Ziua Publicităţii, cu Andreea Zoescu, Deloitte

Ziarul Financiar 29.10.2014

Urmăriţi înregistrarea ediţiei speciale a emisiunii ZF Live de miercuri, 29 octombrie, transmisă de la Ziua Publicităţii. 

Piaţa de publicitate din România ar putea creşte în următorii ani cu până la 5%, ca urmare a perspectivelor de avans economic, însă România va continua să rămână în urma ţărilor dezvoltate, prescum SUA sau statele din Europa de Vest, a declarat Andreea Zoescu, manager Deloitte, în cadrul transmisiei speciale ZF Live de la Ziua Publicităţii.

“În România preţurile la publicitate au scăzut foarte mult. În plus, industriile care generează creştere economică nu sunt neapărat legate de piaţa de advertising. Avem generatori de PIB care nu consumă publicitate, iar un astfel de exemplu este agricultura. Totuşi, un avans de 5% al pieţei de publicitate în următorii ani este un scenariu realist”, a spus Zoescu.