Popularitatea hainelor personalizate online, în continuă creştere

Autor: GQ.ro 14.11.2014

Viitorul în E-commerce pare să fie tot mai strâns legat de posibilitatea cumpărătorilor de a-şi personaliza produsele.

Un studiu condus de firma de consultanţă Bain & Company, aplicat pe un eşantion de 1.000 de cumpărători online, arată că peste un sfert dintre aceştia sunt interesaţi de opţiunea de a-şi personaliza produsele. Astfel, dacă acest procentaj va continua să crească, este posibil să asistăm la o nouă reţetă de succes în rândul producătorilor de îmbrăcăminte şi încălţăminte.

Această înclinaţie a publicului pentru haine personalizate este explicată de Mashable prin prisma aparentei implicări a cumpărătorului în procesul de fabricaţie al produsului. El are posibilitatea de a “participa” la crearea produsului, ceea ce îl face să se identifice cu acesta (pe principiul “eu l-am creat, deci e al meu”).

Citiţi articolul integral pe www.gq.ro