H&M lansează anul viitor magazinul online în România

Autor: Ana Maria Petcana 19.11.2014

Retailerul suedez de fashion Hennes & Mauritz (H&M), care deţine 37 de magazine pe piaţa românească, va lansa anul viitor în România şi magazinul online, un segment de piaţă cu un potenţial de creştere imens, confirmat în pieţele din vestul Europei.

Tot anul viitor, H&M are în plan lansarea de magazine online şi în Belgia, Bulgaria, Cehia, Ungaria, Polonia, Portugalia şi Slovacia, se arată într-un anunţ al companiei. În primele nouă luni ale anului fiscal curent, perioada decembrie 2013 - august 2014, vânzările H&M România au crescut cu 39%, la 864 de milioane de coroane (94,1 milioane de euro), de la 620 de milioane de coroane suedeze în acelaşi interval al anului trecut.

H&M a fost fondat în Suedia 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. Retailerul are aproape 3.300 de magazine pe 54 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.