Afacerile Allianz-Ţiriac au ajuns la 730 mil. lei în primele nouă luni

Autor: Ciprian Botea 27.11.2014
Allianz-Ţiriac, cea mai mare companie din piaţa asigurărilor, a subscris prime de 730 mil. lei (circa 165 mil. euro) în perioada ianuarie-septembrie, cu aproape 8% peste nivelul de anul trecut, datorită creşterii cu două cifre a vânzărilor de poliţe nonauto şi de asigurări de viaţă în trimestrul al treilea.
 
Profitul operaţional a însumat 35 mil. lei (8 mil. euro), în creştere cu 60% faţă de aceeaşi perioadă din 2013. Despăgubirile achitate clienţilor de asigurări generale au cumulat 295 milioane de lei.
 
„Am avut creşteri pe toate segmentele principale, evoluţia pozitivă a veniturilor fiind dublată de o îmbunătăţire a profitabilităţii. (…) Am înregistrat al cincilea trimestru consecutiv de creştere profitabilă şi până la finalul anului ne aşteptăm să depăşim obiectivele în termeni de venituri şi profitabilitate”, a declarat Remi Vrignaud, directorul general al Allianz-Ţiriac.
 
Veniturile din asigurări generale ale companiei au crescut cu 9% după primele nouă luni şi au ajuns la 653 mil. lei (circa 150 mil. euro).