Şeful Intersport: Tot mai mulţi români aleg să facă sport, iar acest lucru se vede în creşterea numărului de clienţi cu 30%

Autor: Cristina Roşca 20.12.2014

Retailerul de echipamente sportive Intersport, care s-a întors recent cu un magazin în zona Piaţa Unirii din Bucureşti după o absenţă de trei ani şi jumătate, va intra în 2015 cu o reţea de 28 de unităţi şi cu planuri pentru o nouă deschidere într-un an „destinat“ analizei şi restructurării reţelei, în funcţie de performanţele magazinelor.

„În acest moment, operăm 27 de ma­gazine clasice şi un magazin online după ce pe 5 decembrie am deschis cea de-a 27-a unitate fi­zică la Râmnicu Vâlcea. Aşadar, în 2014 pe harta Intersport au apă­rut două magazine, cel din Bucureşti - zona Unirii şi cel de la Râmnicu Vâlcea, din River Plaza Mall“, spune Antoniu Niţuleasa, cel care din primăvara acestui an este country ma­nager al Intersport. Anterior, el a fost director de operaţiuni în cadrul aceleiaşi com­panii, după o carieră de mai bine de un deceniu în comerţul modern în companii precum Rewe România, Real sau Kaufland.

Dintre cele 27 de magazine fizice ale com­paniei doar cel de la Unirii este amplasat în spaţiu stradal. Această po­litică - de a miza pe centre comerciale şi mal­luri - nu este specifică doar Intersport, şi con­curenţii direcţi ai reţelei - Hervis şi Decathlon - preferând să deschidă magazine în centre co­merciale, malluri şi parcuri de retail. Doar Adidas şi Nike (Elmec) au mai încercat va­rianta unor magazine stradale, printre pa­ri­uri numărându-se o unitate Adidas în cen­trul vechi. Totuşi, chiar şi pentru aceşti retai­leri mallurile rămân destinaţia preferată.