Class IT a lansat o aplicaţie prin care clienţii pot sesiza problemele tehnice

Autor: Ioana Nita 20.12.2014
Compania românească Class IT Outsourcing, specializată în externalizarea serviciilor IT, a lansat o aplicaţie pentru dispozitivele mobile prin intermediul căreia utilizatorii au la dispozţie serviciile de suport IT şi anticipează că la început aceasta va fi folosită de circa 10% din clienţi.
 
Aplicaţia Easee­Help Mo­bile înlocuieşte modalitatea clasică de semnalare a pro­blemelor tehnice - prin apel telefonic - permiţându-le utilizatorilor să înregistreze o cerere de suport direct de pe smartphone sau tabletă. „Am remarcat, statistic vorbind, că serviciile de voce sunt în scădere. Oamenii preferă să interacţioneze prin mesaje, iar noi ne-am gândit să ne aliniem trendului şi să fim primii care lansează o aplicaţie care îi permite clientului să îşi rezolve situaţiile IT fără a mai fi nevoiţi să sune şi să descrie telefonic problema apărută“, a explicat Bogdan Tudor, fondator şi CEO al Class IT.