Brandul german Mustang Jeans, cu afaceri de 6 mil. lei, se uită către Bucureşti

Autor: Corina Mirea 17.12.2014
Mustang Jeans, primul producător de jeans din Europa, a ajuns la o reţea de zece magazine în România şi la afaceri de 6 mil. lei anul trecut. Planurile de viitor ale companiei nu se opresc însă aici, după ce a acoperit unele dintre cele mai importante oraşe din provincie, Mustang Jeans vrea să se extindă în Bucureşti. Brandul german a deschis pentru prima dată un magazin în România în anul 2006. În prezent, există zece unităţi Mustang în ţară, nouă dintre acestea fiind operate direct de masterfrancizorul Dual M&G SRL, una singură fiind deschisă în regim de franciză.
 
Mustang Jeans se găseşte în şapte oraşe (Cluj-Napoca, Timişoara, Braşov, Sibiu, Tâgu - Mureş, Baia Mare şi Su­ceava), dar masterfrancizorul vrea să extindă raza de aco­pe­rire a brandului german în Bucureşti, Constanţa şi Iaşi. Pentru asta însă Dual M&G trebuie să găsească antreprenori dispuşi să investească între 40.000 şi 70.000 de euro într-un magazin propriu Mustang, buget la care se mai adaugă încă 35.000 de euro pentru a susţine businessul în primul an de viaţă.
 
Taxa de franciză este de 3.000 de euro şi cu toate că masterfrancizorul nu percepe redevenţe lunare, francizaţii trebuie să contribuie cu 3% din venituri la bugetul de marketing al companiei. În schimb, cei care investesc într-un nou magazin Mustang primesc ajutor în dezvoltarea planului magazinului, în amenajarea spaţiului şi alegerea acestuia timp de mai bine de cinci an, cât durează contractul de franciză.