Lanţul american de fast-food Burger King vrea 30 de restaurante la a doua încercare în România

Autor: Cristina Roşca 23.12.2014
Lanţul de fast-food Burger King şi-a stabilit ţinta pentru cea de-a doua încercare pe piaţa locală, americanii având în plan să deschidă 30 de restaurante în următorii patru ani, potrivit surselor din piaţă.

„Compania-mamă se va implica direct în dezvoltarea din România şi are în plan investiţii de câteva zeci de milioane de euro pentru deschiderea de drive-uri, de restaurante stradale şi în malluri“, spune o sursă din piaţă. Până la închiderea ediţiei reprezentanţii Burger King nu au comentat informaţiile.  Pentru gigantul din industria fast-food care se bate cu McDonald’s, KFC şi Subway aceasta ar fi a doua încercare pe piaţa locală după ce în urmă cu doi ani compania Atlantic Restaurant Sys­tem, operatorul francizei Burger King în România, intra în insolvenţă şi închidea reţeaua.

După intrarea în insolvenţă a Atlantic Restaurant System şi după inchiderea restaurantelor operate de companie în România a mai rămas totuşi un local sub acest brand, în Aero­portul Otopeni.

Acesta este însă administrat de compania Alpha Rocas care operează mai multe magazine, cafenele şi restaurante din aeroport.

În urmă cu circa două săptămâni grupul american a anunţat că a în­fiinţat compania Burger King SEE ca un joint venture care se va ocupa de ex­pansiunea brandului în Italia, Polo­nia, Grecia şi România. Compa­nia va deţine master-franciza şi va putea oferi subfrancize.