A trecut de la corporaţie la un magazin online cu 200 de tipuri de ceai
Cristian Netoiu, 41 de ani, a lucrat mai mulţi ani într-o corporaţie, iar una dintre funcţiile cu expunere regională pe care le-a avut i-a permis să călătorească în toată lumea şi să îşi „croiască“ o idee despre un business care ar merge pe piaţa locală. Astfel, i-a venit ideea deschiderii magazinului Arta Ceaiului, care comercializează ceaiuri, cafea sau accesorii precum căni sau cutii.
„În astfel de călătorii am observat că ceaiul nu „se bea doar când eşti răcit“ – cum ne spunea bunica. E foarte interesant să vezi cum ceaiul se bea în diferite ocazii, la micul dejun, la birou, la „o discuţie“, pentru beneficiile sale asupra sănătăţii sau pur si simplu de plăcere“, a afirmat Cristian Netoiu, care în 2009 a pus pe picioare Arta Ceaiului. Magazinul online este administrat de societatea Service Management Solutions. Antreprenorul povesteşte că înainte de a începe efectiv afacerea, a testat felul în care ceaiurile afectează viaţa celor din familile şi prietenii apropiaţi, iar rezultatele au fost cele pe care le aştepta.
Iniţial, în 2009, businessul a început în canalul HoReCa, „în zona în care oamenii sunt mai deschişi să încerce lucruri noi“, după cum spune Cristian Netoiu.
„Consumatorii au început să ceară şi să caute ceaiul şi pentru acasă şi aşa a apărut Arta Ceaiului pe piaţă ca magazin de sine stătător, în anul 2012. După o perioadă îndelungată de cercetări, planificări şi idei, am hotărât ca Arta Ceaiului să ia forma unui magazin online. A fost considerată varianta de comercializare cea mai potrivită pentru profilul de consumator căruia ne adresam“, completează antreprenorul, care crede că stilul tot mai alert în care trăim ne face să avem tot mai puţin timp pentru cumpărături.