Regele pantofilor low-cost din Polonia continuă expansiunea cu 14 magazine noi

Autor: Cristina Rosca 22.01.2015
Retailerul polonez de încălţă­min­te CCC va deschide în acest an 12-14 magazine noi, men­ţinând ritmul im­pus la intrarea pe piaţa locală, în vara lui 2012. Astfel, reţeaua va număra la fina­lul acestui an circa 45 de magazine faţă de 31 în prezent.
 
„Brandul CCC a fost bine primit pe pia­ţa locală, motiv pentru care conti­nuăm expansiunea cu 12-14 magazine noi. Vrem să terminăm anul cu circa 45 de magazine“, spune Sachin Arora, ad­mi­nistratorul Peeraj Brand Inter­natio­nal, grupul care a adus pe piaţă franciza CCC.
 
Grupul arab Peeraj a intrat în re­tai­lul de modă din România acum circa no­uă ani şi a ajuns astăzi la peste 40 de ma­gazine sub nouă branduri în fran­ciză, printre care Geox, Piazza Italia sau Swarovski. Motorul expansiunii gru­pu­lui este însă CCC, brand intrat pe piaţa lo­cală în vara lui 2012 cu un magazin în ga­leria comercială Feeria din com­plexul Băneasa.
 
Polonezii s-au extins puternic încă de la intrare pentru a-i prinde din urmă pe concurenţii direcţi de la Leonardo (lan­sat în 1994) şi Deichmann (2007) care au mai mulţi ani de prezenţă şi care au fiecare câteva zeci de magazine.
 
Grupul care deţine lanţul de ma­ga­zi­ne de încălţăminte şi accesorii CCC este unul dintre cele mai puternice din re­tailul polonez, fiind fondat de antre­pre­norul Dariusz Milek, denumit local rege­le low-cost al pantofilor. El a intrat în business imediat după căderea comu­nis­mului, iar în 1999 a apărut pe piaţă bran­dul CCC care a ajuns astăzi la peste 700 de unităţi în Polonia şi ţările din regiune.