Fraţii Pavăl au buget de investiţii de peste 270 mil. lei pentru cel puţin patru magazine
Compania de bricolaj Dedeman, deţinută de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl din Bacău, şi-a bugetat pentru anul acesta investiţii de peste 270 mil. lei (60 mil. euro) în extinderea reţelei, planurile retailerului vizând deschiderea a cel puţin patru magazine noi.
Dedeman are în prezent o reţea de 40 de magazine şi îşi propune ca până la sfârşitul anului viitor să ajungă la 50 de unităţi, proces în urma căruia vor fi acoperite toate oraşele ţării în care există potenţial pentru un magazin de mari dimensiuni.
„Avem în plan deschiderea a cel puţin patru magazine noi în acest an. Prima deschidere va avea loc în Bucureşti, pe bulevardul Pallady, cel mai probabil în luna martie, am început în Suceava lucrările la relocarea magazinului pe care îl avem în oraş şi tot anul acesta vom deschide şi a doua unitate din Timişoara. În plus, sperăm să deschidem alte două magazine din rândul celor la care suntem în diverse faze de autorizare“, a declarat pentru ZF Dragoş Pavăl, preşedinte şi acţionar majoritar al Dedeman.
El a explicat că, în condiţiile în care procesul de expansiune se apropie de final, deschiderea ultimelor magazine este mai dificilă, iar în următorii doi ani prioritare vor fi o serie de oraşe din Transilvania, dar şi Bucureştiul.
„În Transilvania vrem să mai deschidem magazine în Satu Mare, Oradea şi Zalău, unde avem semnate ante-contracte şi suntem în curs de evaluare juridică a terenurilor. În Moldova vom mai face o relocare la Iaşi, în timp ce în sudul ţării sunt o serie de oraşe în care ne gândim dacă vom deschide sau nu magazine“, a mai declarat Pavăl.
În plus, alte două magazine ar urma să fie deschise în Bucureşti, exceptând proiectul de pe bulevardul Pallady, unde Dedeman a ridicat deja structura unui nou magazin pe o parte din terenul fabricii Chimopar.