Clujenii de la Aluterm Group: Construcţiile pot creşte numai dacă există planuri coerente, asumate de administraţiile locale şi centrale

Autor: Andreea Neferu 22.01.2015
Furnizorul de produse şi servicii pentru industria construcţiilor Aluterm Group, controlat de trei antre­pre­nori români, estimează că va înregistra anul acesta o cifră de afaceri în creştere cu 10% faţă de 2014, când a con­semnat un rulaj de 18,3 mil. lei (4,1 mil. euro).
 
„Pentru atingerea acestei creş­teri acor­dăm o importanţă mai mare activi­tă­ţilor de marketing şi mizăm pe parteneriate cu prin­cipalii constructori din piaţa din Ro­mâ­nia. Ca să creşti ca furnizor de soluţii pentru piaţa construcţiilor din România, nu mai e suficient să fii diferit, trebuie să fii şi foarte dinamic“, spune Andreea Stru­garu, managing partner şi acţionar al Aluterm Group.
 
Aluterm Group a furnizat de-a lungul timpului produse pentru proiecte precum Aeroportul Craiova, Spitalul Filantropia, Centrul de Afaceri Craiova, Spitalul Militar Bucureşti, Pasajul Basarab, Oradea Shopping Center sau Biblioteca Naţională a României.
 
„Perioada dificilă pe care am traversat-o împreună cu piaţa construcţiilor, aflată în contracţie, ne-a făcut să avem un optimism rezervat. Nu credem că în 2015 se vor produce schimbări majore“, spune Andreea Stru­garu. Ea adaugă că piaţa construc­ţiilor poate fi stimulată de investiţiile pu­blice în construcţii, dar şi de programe naţio­nale coerente de atragere de fonduri externe. „Numai după existenţa unor pla­nuri coe­rente, asumate de adminis­tra­ţiile locale şi cen­trale, putem spera la o creş­tere a pieţei“, afirmă reprezentantul Alu­term Group. Andreea Strugaru mai spune că se aşteaptă ca în piaţă con­cu­ren­ţa să se acutizeze anul acesta, pe fondul presiunii pe care pro­ducătorii internaţionali o pun pe filialele din România.