Clujenii de la Aluterm Group: Construcţiile pot creşte numai dacă există planuri coerente, asumate de administraţiile locale şi centrale
Autor:
Andreea Neferu
22.01.2015
Furnizorul de produse şi servicii pentru industria construcţiilor Aluterm Group, controlat de trei antreprenori români, estimează că va înregistra anul acesta o cifră de afaceri în creştere cu 10% faţă de 2014, când a consemnat un rulaj de 18,3 mil. lei (4,1 mil. euro).
„Pentru atingerea acestei creşteri acordăm o importanţă mai mare activităţilor de marketing şi mizăm pe parteneriate cu principalii constructori din piaţa din România. Ca să creşti ca furnizor de soluţii pentru piaţa construcţiilor din România, nu mai e suficient să fii diferit, trebuie să fii şi foarte dinamic“, spune Andreea Strugaru, managing partner şi acţionar al Aluterm Group.
Aluterm Group a furnizat de-a lungul timpului produse pentru proiecte precum Aeroportul Craiova, Spitalul Filantropia, Centrul de Afaceri Craiova, Spitalul Militar Bucureşti, Pasajul Basarab, Oradea Shopping Center sau Biblioteca Naţională a României.
„Perioada dificilă pe care am traversat-o împreună cu piaţa construcţiilor, aflată în contracţie, ne-a făcut să avem un optimism rezervat. Nu credem că în 2015 se vor produce schimbări majore“, spune Andreea Strugaru. Ea adaugă că piaţa construcţiilor poate fi stimulată de investiţiile publice în construcţii, dar şi de programe naţionale coerente de atragere de fonduri externe. „Numai după existenţa unor planuri coerente, asumate de administraţiile locale şi centrale, putem spera la o creştere a pieţei“, afirmă reprezentantul Aluterm Group. Andreea Strugaru mai spune că se aşteaptă ca în piaţă concurenţa să se acutizeze anul acesta, pe fondul presiunii pe care producătorii internaţionali o pun pe filialele din România.