Complexul hotelier Caro şi-a majorat afacerile cu 25%. „A fost cel mai bun an de după criză“

Autor: Mirabela Tiron 24.01.2015
Complexul Caro Hotels de pe strada Barbu Văcărescu, în zona de nord a Bucureştiului, a finalizat anul trecut cu afaceri mai mari cu circa 25%, până la 18,5 mi­lioane de lei (circa 4 mi­lioane de euro), po­trivit lui Octavian Lazăr, acţio­narul majoritar al complexului hotelier şi calculelor ZF.
 
Prognoza iniţială de creştere de doar o cifră a fost depăşită.
 
„2014 a fost cel mai bun an de după criză. Complexul hotelier a avut un grad de ocupare de aproape 70%. A crescut şi numă­rul camerelor ocupate pe weekend da­torită centrului spa şi de fitness Club Moving. Ne-a aju­tat mult şi mallul Promenada de lângă noi, pentru că acum clienţii au ce face şi în zona de nord“, a declarat pentru ZF Octavian Lazăr.
 
În 2013, complexul hotelier a avut o cifră de afaceri de 14,8 milioane de lei (3,4 milioane de euro), în creştere cu 7% în lei faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Atunci a fost inaugurat un spa şi un centru fitness pe 2.400 de metri pătraţi. „Pentru acest an am estimat o creştere cu 7% a cifrei de afaceri“.