Kaufland are 16% din piaţa de jucării, peste retailerii specializaţi
Autor:
Corina Mirea
03.02.2015
Kaufland, cel mai mare retailer de pe plan local după vânzări şi care numără peste 100 de hipermarketuri, obţine anual în jur de 16 mil. euro din vânzarea de jucării (o pondere de 1% din cifra de afaceri totală a reţelei de magazine), peste rezultatul raportat la Ministerul de Finanţe de cei mai mari retaileri specializaţi în comerţul cu jucării.
Spre comparaţie, compania Noriel Impex, care grupează magazinele de jucării Noriel, a avut în 2013 o cifră de afaceri de 5,3 mil. euro, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.
„Luând în considerare profitul realizat de compania Kaufland România, ponderea produselor nealimentare este mai redusă, iar aportul sortimentaţiei de jucării este de sub 1% din cifra de afaceri (în valoare de 1, 64 de miliarde de euro la finalul lui 2013, potrivit celor mai recente date oficiale – n.red.)“, au răspuns reprezentanţii retailerului pentru ZF.