Sătui de prezenţă marginală în România, irlandezii de la Ryanair încep ofensiva: vor un milion de pasageri în 2016

Autor: Mădălina Panaete 19.02.2015
Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa, începe ofensiva pe piaţa din România şi anunţă că aşteaptă 500.000 de pasageri în acest an, respectiv un milion de pasageri în 2016, după ce a stat în umbră în primii şase ani de pre­zenţă pe piaţa aeriană locală.
 
Ryanair a venit în aprilie anul trecut pe aero­portul Henri-Coandă (Otopeni) din Bucureşti, iniţial cu zboruri spre Londra şi Dublin, iar în vară va ajunge să opereze curse spre patru destinaţii: Londra, Dublin, Madrid şi Bruxelles.
 
„Vrem să devenim numărul unu pe piaţa low-cost din România în câţiva ani. Este doar o ches­tiune de timp atingerea acestui scop. Estimarea noastră este că suntem în prezent pe locul patru“, a spus Katarzyna Gaborec – McEvoy, sales and marketing manager Ryanair pentru România. Ea nu a dat detalii despre ce noi zboruri va introduce compania de pe aeroportul din Bucureşti.