Beckers, Telekom: Am câştigat 46.000 clienţi noi pentru servicii fix-mobil

Autor: Adrian Seceleanu 04.03.2015
Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţă, mizează anul acesta pe pachetele integrate de servicii lansate în luna septembrie a anului trecut pentru a câştiga clienţi noi din categoria persoanelor fizice.

„Pe segmentul consumer, zona care pur şi simplu a decolat, înregistrând rezultate foarte bune, este cea a pachetelor de servicii integrate fix-mobil. Deja am câştigat 46.000 de clienţi noi care au achiziţionat pachete complete fix-mobil. Cred că acesta este, cu adevărat, diferenţiatorul nostru cheie pe piaţă, furni­zarea unor pachete complet integrate. Am creat o nouă categorie pe piaţă şi am reuşit astfel să ne îndepărtăm de com­petiţia pură pe seg­mentul de preţ. Prin acest pachet, clienţii obţin şi un discount, dar acesta nu este singurul lucru: clienţii primesc o singură factură, au toate serviciile de la un singur furnizor“, a declarat într-un interviu pentru ZF Nikolai Beckers, CEO-ul grupului Telekom România.

Pe segmentul pachetelor de servicii integrate fix-mobil, Telekom concurează doar cu românii de la RCS&RDS, Orange şi Vodafone neavând în ofertă şi servicii de comunicaţii fixe.