J’Info Tours: Creşterea economică din 2014 nu s-a văzut şi în turism

Autor: Mădălina Panaete 06.03.2015

J’Info Tours, agenţie de turism deţinută de antreprenorii români Carmen şi Aurel Pavel, aşteaptă în acest an o creştere a veniturilor de circa 20%, după ce anul trecut a terminat cu un plus de 15-18% al numărului de turişti şi al încasărilor.

„E prea puţin. Piaţa este blo­cată. (...) Sperăm ca anul acesta să se mişte ceva pe piaţă. Încă nu s-a văzut creş­terea economică de aproape 3% anul trecut. În 2014 nu s-au făcut investiţii, a fost an electoral, iar oa­me­nii au simţit asta”, a afirmat Aurel Pavel, proprietarul agen­ţiei cu afaceri de 46,6 mil. lei (10,5 mil. euro).

J’Info Tours este prezentă pe seg­mentul de vacanţe, pe cel al turismului de afaceri, dar are şi propria bază de turism la Sna­gov (pensiunea Casa de Lago), Bran (Hanu Oierilor) şi Poiana Ţapului (Vila Marie Angelle).

Aproximativ 65% din businessul agen­ţiei este adus de turismul de afaceri, în por­to­foliul de clienţi ai J’Info Tours regă­sindu-se multinaţionale din domeniul farmaceutic, auto, IT, cimentului sau din industria tutu­nului. Prin intermediul J’Info Tours acestea achiziţionează bilete de avion, rezervă camere de hotel sau organizează traininguri sau alte evenimente.