Nestlé deschide un magazin pe Calea Dorobanţilor şi începe distribuţia directă a brandului Nespresso

Autor: Cristina Rosca 04.04.2015
Gigantul elveţian Nestlé, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală a cafelei şi dulciurilor, atacă ultimul segment pe care nu era prezent în România, retailul, cu un magazin pe care îl va deschide în vară, pe Calea Dorobanţilor sub brandul Nespresso.
 
Compania deţine la nivel mondial o reţea de peste 400 de buticuri dedicate sub acest brand, în 258 de oraşe din 55 de ţări.
 
Compania avea deja local operaţiuni de producţie cu o fabrică în Timişoara şi operaţiuni de import şi distribuţie a bunurilor către magazine, dar nu avea niciun magazin propriu.
 
Grupul Nestlé şi-a integrat divizia Nespresso în România la începutul acestui an, aceasta fiind responsabilă pentru vânzarea espressoarelor de cafea şi a capsulelor şi cafelei folosite de acestea, potrivit datelor de pe site-ul companiei. Anterior, produsele erau vândute local de un distribuitor.