Video ZF Live. Preşedinte IAA: Piaţa de publicitate creşte, dar cu un ritm mai lent decât consumul

Autor: Roxana Rosu 15.04.2015

Consumul a crescut în primul trimestru, faţă de perioada similară din 2014, iar piaţa de publicitate a avut la rândul ei un trend ascedent, dar mai puţin pronunţat, fiind în continuare afectată de modificarea legislaţiei în domeniu în 2013, a spus miercuri la ZF Live Mihai Bârsan, preşedintele IAA

“Piaţa de publicitate este undeva la 300 mil euro, jumătate faţă de înainte de criză. Presa scrisă a scăzut cu 80%, foarte dramatic. Dacă e să comparăm cu evoluţia consumului, nu se simte acelaşi optimism şi pe piaţa de publicitate”, a spus Bârsan.

El a criticat Ordonanţa 25/2013, care obligă companiile să încheie contracte de publicitate direct cu televiziunile, eliminând din ecuaţie agenţiile.