Calitatea programului academic, cel mai important criteriu de selecţie a şcolii de afaceri
Cele trei elemente au fost în topul criteriilor pentru înscriere şi în suplimentul Top MBA realizat anul trecut.
Pe următoarele locuri ca importanţă se află acreditările programului de MBA, renumele şcolii şi posibilitatea de a cunoaşte eventualii parteneri de afaceri, iar faptul că toate dimensiunile din analiză au obţinut note de peste 4 (evaluarea s-a făcut pe o scală de la 1 la 5, în care 5 înseamnă în foarte mare măsură) indică faptul că managerii care se informează despre programele de MBA acordă o mare atenţie acestor aspecte atunci când decid să investească într-un program de educaţie.
De asemenea, calitatea profesorilor, componenta antreprenorială, feedbackul pozitiv primit de la foştii absolvenţi, limbile străine în care se predă, posibilitatea de networking atât cu colegii, cât şi cu profesorii, numărul anterior de absolvenţi, preţul programului, profesorii activi în mediul de business, raportul optim între calitate şi preţ sau specializarea programului sunt alte aspecte menţionate de respondenţii la chestionarul ZF din acest an.