BRD: Clienţii folosesc mai frecvent serviciile de mobile banking decât de internet banking

Autor: Ioana Nita 28.04.2015
Peste 100.000 de clienţi ai băncii folosesc în prezent aplicaţia mobilă, dublu faţă de anul trecut.
 
Rata de penetrare tot mai mare a numărului de smartphone-uri pe plan local, de peste 40% în prezent, are impact la nivelul tuturor industriilor, inclusiv în sistemul financiar, unde băncile s-au aliniat tendinţelor şi au pus la dispoziţia clienţilor aplicaţii prin care să poată efectua diferite operaţiuni bancare, dar nu numai. În prezent, tot mai mulţi clienţi ai băncilor folosesc serviciile de mobile banking mai mult decât serviciile de internet banking.
 
„Un utilizator activ de mobile banking accesează de două ori mai mult servicii de mobile banking decât de internet banking, mai precis foloseşte de patru ori pe săptămână mobile banking-ul şi de două ori internet banking-ul. Foloseşte mobilul pentru transferuri, iar internet banking-ul este pentru plata de facturi. Pentru servicii bancare, mobile banking-ul este folosit în preponderenţă pentru partea consultativă - vizualizarea soldului”, a declarat Roxana Petre, director management produse şi canale alternative în cadrul BRD Groupe Société Générale, la conferinţa ZF Mobilio’15.