VIDEO. O vedetă poate câştiga 100.000 € din campanii publicitare
Autor:
Roxana Rosu
03.05.2015
O vedetă poate câştiga şi 100.000 de euro într-un an bun din campanii publicitare si alte activităţi, dar sumele sunt mult mai mici pentru cei aflaţi la început de drum, undeva la 10-15.000 euro, a spus la ZF Live Maria Costas, reprezentant al firmei de talent management Talentivity.
„Noi nu facem doar partea de reprezentare pentru talente, ci îi şi ghidăm în carieră. Ne uităm la portofoliul actual, la ce îi pasionează şi facem un plan de viitor. Construim o carieră pe termen lung. Eu susţin că mai puţine asocieri pe termen mai lung sunt mai bune decât implicarea în multe proiecte mici, care te ard ca imagine.“
Suma primită pentru endorsarea unui brand depăşeste 20.000 de euro şi poate ajunge şi la 100.000 euro, în funcţie de durata campaniei, de notorietate, de baza de fani sau canalele de promovare. Maria Costas şi Roxana Crişan spun că au aproape 20 de oameni talentaţi în portofoliu, jobul unui talent manager fiind mai complex decât al unui impresar. „Poţi lua oameni care sunt deja cunoscuţi într-un domeniu, muzical, gastronomic, de stil, sau oameni încă nedescoperiţi”, spune Roxana Crişan. O sursă bună de talente este internetul, inclusiv canalele youtube personale. „O altă metodă este să te împrieteneşti cu cineva şi să fii atent la pasiunile lui, apoi să le fructifici şi să-l înveţi să îşi construiască o carieră”. Printre vedetele care au încheiat contracte de reprezentare cu Talentivity se numără Laura Cosoi, Radu Vâlcan, Adela Popescu, Răzvan Fodor, Ada Condeescu, Anca Alungulesei şi Adrian Hădean.