AFI Cotroceni a pierdut în ultimul an circa 3.000 de vizitatori pe zi

Autor: Cristina Rosca 21.05.2015

AFI Europe România, compania care deţine pe piaţa locală două malluri şi trei clădiri de birouri finalizate, a obţinut în primele trei luni ale anului venituri opera­ţionale nete de circa 9 milioane de euro, în creştere cu 8,1% comparativ cu perioada similară din 2014.

Avansul a fost susţinut de deschiderea a două noi clădiri de birouri - AFI Park 2 şi AFI Park 3, prima inaugurată în aprilie, iar cea de-a doua în decembrie 2014. Până la finalul acestui an sunt planificate alte două deschideri, clădirile de birouri cu numerele 4 şi 5, care vor avea o suprafaţă închiriabilă cumulată de 32.000 de metri pătraţi. Cele trei clădiri deja inaugurate sunt ocupate integral. Şi gradul de ocupare al AFI Palace Cotroceni, cel mai important activ al grupului pe piaţa locală şi unul dintre cele mai importante centre comerciale din România, a ajuns la 99%, numărând peste 300 de magazine.