Telekom România a atins pragul de 100.000 de clienţi pentru pachetele integrate de servicii fix-mobil

Autor: Ioana Nita 26.05.2015

Telekom România, cel mai mare grup de telecomunicaţii de pe plan local, a lansat ieri oficial conceptul MagentaOne, sub care va comercializa pachetele integrate de servicii fix-mobil, pentru care a reuşit să atragă până la finalul lunii aprilie 100.000 de clienţi.

Dintre cei 100.000 de utilizatori ai pachetelor integrate de servicii ale Telekom, circa 50-60% sunt clienţi noi, în timp ce restul sunt abonaţi mai vechi care au optat pentru serviciile integrate, potrivit lui Nikolai Beckers, CEO al Telekom România.

„Prin intermediul MagentaOne, serviciile de telefonie fixă şi mobilă, internet şi TV vin într-o singură ofertă Până acum am vândut peste 100.000 de pa­che­te integrate pentru persoane fizice şi companii. Dintre acestea circa 50-60% au fost achiziţionate de clienţi noi.“

La finalul primului trimestru al acestui an, grupul Telekom avea 88.000 de clienţi pentru pachetele de servicii integrate fix-mobil (telefonie, internet şi TV), aproape dublu faţă de sfârşitul anului trecut. În total, după primele trei luni din 2015, Telekom România avea aproape 4,8 milioane de abonamente pentru serviciile fixe (telefonie fixă, internet şi TV) şi 6 milioane de clienţi pentru serviciile mobile, din care aproape 70% sunt utilizatori ai cartelelor preplătite şi nu abonaţi.