Anul trecut, fiecare om din această companie a produs 14 milioane de euro. Despre cine este vorba?

Autor: Roxana Petrescu 08.06.2015

OMV Petrom Marketing, compania din grupul Petrom care se ocupă de comerţul cu carburanţi prin benzinării, a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 14,1 miliarde de lei, în scădere cu 2% faţă de 2013, totul cu numai 228 de angajaţi, după cum arată datele de la Registrul Comerţului.

OMV Petrom Marketing este cel mai mare distribuitor de carburanţi din România, cu o reţea de circa 544 de puncte de alimentare, care funcţionează atât sub branul Petrom, cât şi OMV. Compania are o cotă de piaţă de 34%.

Deşi staţiile se află în proprietatea companiei, acestea sunt administrate în sistem Full Agency, adică managementul staţiilor şi personalul aferent intră în responsabilitatea unui dealer independent, de unde rezultă şi numărul mic de angajaţi care figurează pe numele OMV Petrom Marketing.

Practic, pornind de la datele furnizate de Registrul Comeţului, anul trecut fiecare angajat din OMV Petrom Marketing a generat vânzări de 62,6 milioane de lei (circa 14 milioane de euro), fiind una dintre cele mai productive companii la nivel local.