Telekom: După rebranding am aliniat preţurile la nivelul Orange şi puţin mai sus faţă de Vodafone

Autor: Adrian Seceleanu 18.06.2015

Anul trecut Telekom Mobil şi-a schimbat focusul strategic pe menţinerea bazei de clienţi şi securizarea veniturilor, arată raportul anual al grupului elen OTE pentru 2014, document care detaliază, în premieră, şi cum şi-a schimbat operatorul strategia tarifară odată cu rebrandingul.

 
„Pe fondul creşterii înregistrate după rebranding, nivelul preţurilor pentru achiziţia de clienţi şi reînnoirea contractelor pentru utilizatorii existenţi a fost modificat, de la un nivel mai mic decât cel al Orange / Vodafone la un nivel egal cu Orange şi puţin mai sus în raport cu Vodafone (pentru pachetul de servicii integrate cu cele mai bune vânzări – Unlimited L). În acelaşi timp, am continuat să ne protejăm baza de clienţi în faţa RCS&RDS prin oferte de retenţie ţintite şi alte oferte, la fel ca înainte de rebranding. Strategia a dat roade pe segmentul de abonamente, unde ţintele privind numărul de clienţi şi veniturile au fost depăşite. Totuşi, o redesenare a ofertelor este necesară în ce priveşte nivelul preţurilor de pe segmentul cartelelor preplătite, pentru că piaţa nu a urmat creşterea noastră de preţuri de la 6 la 6,94 euro pentru extraopţiuni“, arată raportul OTE. Germanii de la Deutsche Telekom controlează grupul Telekom România prin OTE.
 
Pe segmentul business Telekom Mobile a înregistrat creşteri, conform raportului. „În 2014 segmentul business a înregistrat o creştere de 5% (…). Telekom România a devenit singurul furnizor de servicii de comunicaţii pentru BCR, cea mai mare bancă comercială locală. La începutul anului am câştigat o importantă licitaţie cu Compania naţională de căi ferate (CFR).“
 
Citiţi mai multe date din raportul OTE în cadrul acestui articol.