Boabele prăjite de ei ajung în şapte cafenele şi restaurante din Bucureşti

Autor: Corina Mirea 28.06.2015

Adrian Simion a deschis împre­ună cu un partener în luna iulie a anului tre­cut, pe strada Mihai Emi­nescu din Capitală, o prăji­to­rie de cafea, în care au investit în jur de 60.000 de euro. În prezent, businessul în­fiinţat de ei - Guido Cof­fee - a ajuns să livreze cafea prăjită din boabe adu­se din Etiopia, Brazilia, Ke­nia, Columbia sau Me­xic pentru şapte ca­fenele şi restau­ran­te din Bucureşti, printre care M60 din zona Piaţa Am­zei şi restau­ran­tul Stra­da­le din zona Piaţa Presei Li­bere. Pe lângă linia de busi­ness orien­ta­tă către HoReCa, Guido comercia­li­zează şi cafea în regim „take away“, având, în me­die, 35 de cli­enţi care trec pra­gul prăjitoriei în fie­care zi pentru a lua cafea la pachet.  „Anul tre­cut a fost foarte bun, am de­venit cunoscuţi în primul rând pentru cafeaua proaspăt prajită. În plus, faţă de creşterea de la lună la lună a clienţilor de retail, am participat şi la lansarea a două proiecte în HoReCa. Este vorba despre o cafenea şi un restaurant des­chi­se re­cent în Bucureşti pentru care am oferit con­sultanţă, am livrat trai­nin­guri şi ac­ce­so­rii. Mai mult, livrăm cafea şi pentru al­te cinci cafe­ne­le“, spune Adrian Simion.

Antreprenorul preci­zează că, în prezent, bran­dul Guido funcţionează pe două firme, una dedi­ca­tă zonei de business to busi­ness, iar cealaltă per­soane­lor fizice care in­tră în prăji­to­rie (deci zo­nei de retail). De ase­menea, Guido or­gani­zea­ză şi cursuri de pre­pa­rare a cafelei, la care au participat în ultimul an în jur de 300 de persoane. Una dintre companiile pe care operează Guido - Artisan Coffe Roastery - a avut afaceri anul trecut de aproape 30.000 de euro.