GDC Telecom mizează pe 1 mil. euro din echipamente şi soluţii de telecom B2B

Autor: Ioana Nita 23.06.2015
Compania locală GDC Telecom, care în ultimii doi ani şi-a reorientat activitatea către vânzarea de echipamente telecom şi fur­nizarea de servicii de comunicaţii uni­ficate, ţinteşte afaceri de un milion de euro în 2015, pe fondul cererii mai mari de soluţii de tip call-center şi al migrării companiilor de la telefonia fixă clasică spre tehnologia VoIP (voice over IP - voce prin internet).
 
„De la sfârşitul lui 2013 şi pe tot parcursul anului 2014 am regândit, rede­finit, reinventat şi relansat activitatea noastră în zona comunicaţiilor unificate, dar şi la nivelul extinderii canalului de distri­bu­ţie în online. În primul trimestru din 2015 am obţinut deja rezultate comparabile cu cele din 2014, iar per total sperăm ca 2015 să ne ducă la valori în jurul a 1 milion de euro“, a declarat pentru ZF Gabriel Dulcu, fondatorul GDC Telecom.
 
Compania a fost înfiinţată în 2004, fiind axată pe servicii de comunicaţii pentru alţi operatori, iar mai apoi pe servicii de con­sul­tanţă pentru soluţii de interconectare, soluţii de implementare şi administrare de plat­forme de facturare. Din 2013 GDC Te­le­com a schimbat direcţia de business către zona integrării de sisteme şi soluţii de co­mu­nicaţii unificate.