Reducerea TVA şi revenirea economiei saltă businessurile grupului Cris-Tim cu o treime

Autor: Cristina Rosca 20.07.2015

Cea mai mare companie din grupul Cris-Tim  a avut anul trecut afaceri de circa 80 mil. euro, iar un avans de 30% ar duce businessul peste pragul de 100 mil. euro.

Radu Timiş, antreprenorul care a pus acum mai bine de două decenii bazele Cris-Tim, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de procesare de carne, spune că în prezent circa două treimi din business provine din co­mer­ţul tra­di­ţio­­­nal, res­pec­tiv în chioş­cu­­rile, ali­men­­ta­re­le şi ma­ga­zinele de bloc. Restul se îm­par­te între marile reţele comerciale şi ex­porturi.

„Exporturile au ajuns să reprezinte 10% din totalul businessului, iar ponderea este în creştere an de an. Anul acesta spre exemplu ne-am bugetat o creştere a vânzărilor pe alte pieţe de 20%. Produsele Cris-Tim sunt prezente pe 18 pieţe în afară de România“, explică antreprenorul.