Selgros pariază 4 mil. euro pe lipsa de timp a proprietarilor de restaurante şi intră pe „livrare la domiciliu“
Autor:
Cristina Rosca
23.07.2015
Grupul Selgros Cash&Carry, cu afaceri de circa 2,9 mld. lei (650 mil. euro) anul trecut, a deschis la Bucureşti un centru de distribuţie dedicat în special jucătorilor din HoReCa.
Compania, care are o reţea de 19 magazine de tip cash&carry, a investit astfel circa 4 mil. euro în noul centru de 3.500 mp şi în facilităţile de livrare, respectiv flota auto. Centrul de distribuţie este amplasat lângă magazinul din Pantelimon al companiei şi este destinat Capitalei şi împrejurimilor. Astfel, clienţii pot comanda la Selgros produsele necesare prin platforma online, prin e-mail, prin telefon sau prin intermediul reprezentanţilor de vânzări, iar acestea vor fi livrate la locul dorit. În curând, Selgros va lansa şi o aplicaţie pentru smartphone-uri.