Paşca, GEBS: Smartphone-urile vor fi cheie în atragerea clienţilor din malluri în magazine
Autor:
Ioana Nita
24.07.2015
Grupul suedez Global e-Business Solution (GEBS), specializat în dezvoltare de soluţii software, speră ca într-un an şi jumătate să convingă 40% din mallurile din România să instaleze infrastructura care să le permită retaileriilor să îşi atragă clienţii în magazine prin intermediul promoţiilor şi ofertelor accesibile pe smartphone-uri.
Primul mall din România în care este disponibilă soluţia dezvoltată de GEBS, numită Zoniz, este AFI Palace Cotroceni, unul dinte cel mai mari trei malluri din ţară.
„Până la sfârşitul lui 2016 vrem să avem o cotă de piaţă de 40% pe segmentul mallurilor. În prezent sunt peste 60 de malluri în România“, a declarat pentru ZF Ciprian Paşca, country manager al GEBS România, filiala locală a grupului suedez înfiinţată în urmă cu 16 ani. GEBS are sediul central în Suedia şi încă două filiale în Danemarca şi Marea Britanie. Grupul a dezvoltat soluţii software folosite de companii precum IBM, Longines, SAAB sau Bombardier.